duminică, ianuarie 17

Origami

Avandu-si originea in indepartata Asie, origami reprezinta arta plierii hartiei in vederea realizarii unor modele care sa imite fauna, flora sau diverse obiecte.

Pasiunea mea pentru origami a inceput cu aproximativ doi ani in urma, cand am vazut intr-un film un actor ce realiza o pasare dintr-o coala de hartie. Mi-a placut la vremea aceea ideea, drept pentru care mi-am zis ca trebuie sa incerc si eu. Deoarece sunt o persoana de tipul "anti-talent", am pierdut vreo doua zile, iar natura cam un copac si jumatate, pana cand am reusit sa realizez o figurina care sa semene - macar dintr-o parte - cu o pasare.
Dar, intre timp lucrurile s-au mai schimbat; degetele mele au devenit mai sigure, iar foaia parca se pliaza mai bine :).

Prin urmare, am decis sa ocup o mica particica din spatiul acesta virtual pentru ca doresc sa impartasesc cu voi dragostea pentru aceasta arta frumoasa si efemera...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu